PERSBERICHT - PayChecked in Transport lanceert ‘attenderingsservice’

Geplaatst op:

PayChecked in Transport lanceert ‘attenderingsservice’.

Door het toenemen van aantal keurmerkhouders en daardoor tijdrovende controle van geldige keurmerken voor opdrachtgevers, heeft Stichting PayChecked in Transport de attenderingsservice ontwikkeld.

Het PayChecked in Tranport keurmerk groeit dus snel en inmiddels staan alweer meer dan 850 ondernemingen ingeschreven in het register. De groei komt met name tot stand doordat grote pakketdiensten als PostNL en verladers als Jumbo het keurmerk verplicht stellen aan hun charters, zo bleek tijdens de conferentie in Vianen

Opdrachtgevers werken doorgaans samen met een meerdere transporteurs en pakketdiensten vaak met een groot aantal kleine ondernemers. Het is voor de opdrachtgevers bewerkelijk om bij te houden wie van deze ondernemingen er wel en niet (meer) in het register staat. Daarom lanceert PayChecked de attenderingsservice, waarbij bezoekers van het PayChecked register de bedrijven die zij willen volgen vermeld in het register kunnen aanklikken, zodat zij worden geattendeerd op het moment dat het keurmerk van ondernemingen is verlopen. Zie hiervoor https://www.paychecked.nl/register/attendering-overzicht.html
Na aanmelding met mailadres kan de keurmerkhouder aangevinkt worden.

Voor vragen neem contact op met Jules Lejeune, secretaris Stichting PayChecked (info@paychecked.nl)